Philips Air Performer 7000 series AMF765/10 2-in-1 luchtzuiveraar en ventilator - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Air Performer 7000 series AMF765/10 2-in-1 luchtzuiveraar en ventilator op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Laurie1991 01-05-2024

Tevreden!

Super tevreden over dit product! Lucht is schoner en allergie klachten zijn verminderd. Hij staat op onze slaapkamer en het is ontzettend fijn dat hij weinig geluid maakt. Het apparaat is fijn te bedienen en de app geeft extra inzicht. Hij is wat groot, maar doet wat hij moet doen. Ik raad het product aan.

Pluspunten

• Werkt goed
  • Weinig geluid
  • Goed te bedienen

Minpunten

• Groot

RoderickB 25-04-2024

prima koeler en zuiveraar. Alleen wat groot.

Ik heb deze philips machine mogen aankopen via review. Ik ben tevreden. Na het aanzetten merk je echt dat de lucht schoner is. Ik heb astma en hooikoorts, en ik heb het idee dat ik daar minder last van heb. De echte hooikoortspiek moet natuurlijk nog komen, maar tot nu toe ben ik hier zeer positief over. Dus ik ben benieuwd hoe dat dit seizoen gaat. Zelfs een grote ruimte kan er mee gezuiverd worden, dus dat is geen probleem. Het is alleen niet echt een mooi apparaat voor in de woonkamer. Hij is best groot en valt best op. Wel is hij erg stil, net zo stil als een airco bijvoorbeeld. Je hebt er geen last van. Een goed presterend product.

Pluspunten

• koeling

Minpunten

• groot
  • niet heel mooi

Mike12 22-04-2024

Multifunctionele ventilator

Na enkele weken de Philips Air Performer 7000 series te hebben getest, kan ik zeggen dat dit een uitstekend luchtreinigingssysteem is. Vanaf het moment dat ik het apparaat ontving, was ik onder de indruk van zijn prestaties en gebruiksvriendelijkheid.
Ten eerste heeft dit apparaat een indrukwekkend vermogen om geurtjes te verwijderen. Zowel de geur van huisdieren als kookluchtjes verdwijnen snel en effectief, zelfs nadat ik per ongeluk iets had laten aanbranden. Binnen een half uur was de nare geur volledig verdwenen door het gebruik van de turbo stand.
Daarnaast heb ik gemerkt dat het apparaat mijn hooikoortsklachten aanzienlijk vermindert. Normaal gesproken heb ik binnenshuis vaak last van hooikoorts, maar sinds ik de Air Performer 7000 gebruik, is dit aanzienlijk verminderd, zo niet volledig verdwenen. Het apparaat filtert de lucht op een effectieve manier, waardoor allergenen zoals pollen worden verwijderd en de luchtkwaliteit aanzienlijk verbetert.
Wat mij ook positief heeft verrast, is de krachtige ventilatiefunctie van de Philips Air Performer 7000. Het apparaat kan de lucht in de ruimte efficiënt circuleren en zorgen voor een aangename luchtstroom.
De slaapstand is erg prettig. Het is niet helemaal stil maar door het zachte constante geluid was het niet storend.
Tot slot is de Philips Air Performer 7000 series zeer gebruiksvriendelijk. Het apparaat is eenvoudig te bedienen, zowel met de bijgeleverde afstandsbediening als met de handige app. Met de app kun je niet alleen de luchtkwaliteit controleren, maar ook het apparaat op afstand bedienen, wat erg handig is.
Kortom, de Philips Air Performer 7000 series is fijn apparataa voor wie op zoek is naar een effectieve en gebruiksvriendelijke luchtreiniger. Het apparaat verwijdert geurtjes, vermindert hooikoortsklachten, biedt krachtige ventilatie en is zeer eenvoudig in gebruik.

Pluspunten

• Helpt tegen hooikoorts
  • Krachtige ventilatie
  • Verwijderd nare geurtjes

Minpunten

• Vrij groot

s*****************@i********* 17-04-2024
Ik heb de Philips Air Performer mogen testen.
Mooi apparaat maar het design is niet echt ons ding. Hij is groter dan dat je verwacht en lomp.
Je kunt koelen en ventileren, de luchtreinigen dat is heel fijn.
Het apparaat is te koppelen met je mobiele telefoon.
Je hebt een afstandsbediening om het op verschillende manieren te bedienen.
Gemakkelijk te bedienen.
Wij hebben astma, de lucht is voelbaar beter met het apparaat dan voor de tijd dat we het apparaat hebben ontvangen.
Heb je allergieën of astma voel je duidelijk verbetering in huis.
Mooi makkelijk afleesbaar display.
Met alle voordelen een echte aanrader.

i*************@h********** 17-04-2024
Ik ben gevoelig is voor hitte tijdens het slapen en was op zoek naar een ventilator die krachtig genoeg was om me koel te houden zonder een hoop lawaai te maken. Gelukkig voldeed de Philips Air Performer daar aan. Met zijn verschillende snelheidsinstellingen en fluisterstille werking kan ik eindelijk genieten van een goede nachtrust. Bovendien fungeert het ook als luchtzuiveraar, hoewel de bijbehorende app aangeeft dat mijn slaapkamer en woonkamer al schoon zijn waardoor het een overbodige functie lijkt nu. Het is dus absolute aanrader voor wie verkoeling en rust zoekt. Het strakke ontwerp maakt dat hij past in elk interieur, en met de handige app-functie kan ik hem zelfs op afstand bedienen en de luchtkwaliteit controleren.